
Een meetbare mVO-missie
De basis voor een duurzame communicatiestrategie
Krijg je ook zo’n jeuk van bedrijven of merken die het woord ‘duurzaam’ te pas en te onpas gebruiken, zonder onderbouwing? Of misschien realiseer je je nu dat jij dit zelf ook doet. Niet bewust dus, maar vanuit de aanname dat mensen heus wel begrijpen dat je intentie goed is. Maar op goede bedoelingen voer je geen (communicatie)beleid. Op social media kan een goede bedoelde, maar foute of slecht onderbouwde bewering, zelfs schade aanrichten.
Maar hoe pak je dat aan - je MVO-missie concreet en meetbaar maken? Wij helpen je.
een concrete MVO-missie:
- is geloofwaardig;
- maakt je doelen concreet;
- is een stok achter de deur;
- kan worden afgestemd op wet- en regelgeving;
- helpt je nóg meer impact maken;
- is dé basis voor een heldere en actiegerichte communicatiestrategie.
Partners
Contexxt Communicatie werkt samen met externe partners met specialismen in specifieke vakgebieden. Zo hebben we de krachten gebundeld met duurzaamheids-, advies- en onderzoeksbureaus om jouw MVO-missie concreet en meetbaar te maken. Bovendien beantwoorden zij met liefde al je vragen op het gebied van duurzaam en sociaal ondernemen. Wil je meer advies en begeleiding bij het vergroten van je duurzame en sociale impact? Zij helpen je graag verder op weg.

PLAN EEN VRIJBLIJVEND MVO-MISSIEGESPREK
Wat is jouw MVO-missie en waar loop je tegenaan in de uitvoering én de communicatie? Krijg je de neuzen in je bedrijf niet dezelfde kant op, wil je geen loze statements maken, mis je de juiste handjes of expertise in je bedrijf om je MVO-doelen écht te verweven in je communicatiestrategie? Wat jouw vraag ook is, ik help je graag verder tijdens een vrijblijvend MVO-missiegesprek.