
Zichtbaarheid op LinkedIn voor impactmakers
Jouw woorden doen ertoe, want jij maakt een verschil
Je werkt aan innovatie. Aan duurzaamheid. Of aan slimme oplossingen die baanbrekend zijn in je sector, en waarmee je je echt onderscheid. Maar buiten je eigen organisatie weet bijna niemand dat.
Af en toe post je iets op LinkedIn, maar eerlijk... de reacties zijn teleurstellend. Eigenlijk heb je het idee dat weinig mensen begrijpen waar je nou eigenlijk mee bezig bent.
Buiten dat:
heb je eigenlijk geen tijd om op LinkedIn te zitten;
weet je je kennis en enthousiasme veel beter persoonlijk over te brengen dan in tekst.
vind je het altijd best wel een drempel om weer eens 'met je hoofd op LinkedIn' te verschijnen.
Heel begrijpelijk, maar ook een ontzettend gemiste kans, want in bedrijven die het goede willen doen, zijn het de persoonlijke verhalen die indruk maken, die worden onthouden.
Jij vertelt, ik schrijf
Als ghostwriter - tekstschrijver die schrijft uit jouw naam - zorg ik dat jij voortdurend zichtbaar bent op LinkedIn, op een manier die bij jou past, professioneel en positief.
Met mijn jarenlange ervaring en mijn talent om tussen de regels door te lezen en jouw spreekstijl te absorberen schrijf ik stukken die opvallen en iets oproepen bij mensen. En het mooiste... het zal niemand opvallen dat je ze niet zelf schrijft!

voor wie is ghostwriting op LinkedIn bedoeld?
Founders & ondernemers
Jij bent het gezicht van je bedrijf. Laat op LinkedIn zien waar je voor staat. Zo bouw je aan vertrouwen, zichtbaarheid en het netwerk dat je missie verder brengt. Ik geef woorden aan jouw missie.
Duurzaamheidsmanagers
Jij werkt aan verandering. Maak je projecten en impact zichtbaar op LinkedIn – voor collega’s, klanten en partners. Zo vergroot je draagvlak én laat je zien: duurzaamheid is geen bijzaak.
Directie en MT
Jij bepaalt de koers. Door regelmatig zichtbaar te zijn op LinkedIn, versterk je de positionering van je organisatie én het vertrouwen in jouw duurzame leiderschap. Zonder marketingtaal – maar van mensen voor mensen.
Hoe werkt het?
Nadat we kennis hebben gemaakt en op dezelfde golflengte zitten:
> Leer ik je beter kennen in een uitgebreide 1-op-1-sessie (interviewstijl).
> Bespreken we de frequentie waarin je wilt posten op LinkedIn (minimaal 1 keer per week).
> Plannen we een maandelijks contactmoment om input van jou te krijgen.
> Maak ik een contentplanning
> Schrijf ik n.a.v. dit gesprek alle posts in één keer, en check jij de inhoud.
Naast tekst is ook goed beeldmateriaal belangrijk. Dit kun je zelf aanleveren, of ik regel een periodiek fotomoment met mijn vaste fotograaf.
eerder gestelde vragen
Ik kan toch ook gewoon chatgpt gebruiken?
Hoewel ik AI ook regelmatig gebruik, zie ik ChatGPT vooral als een assistent. Want feit blijft: garbage-in=garbage-out. Het kan alleen iets goeds creëren als jij weet hoe je het moet voeden. Ik weet hoe; stel de juiste vragen om tot menselijke content mét inhoud te komen.
Zien mensen écht niet dat ik niet de schrijver ben?
De mensen die je goed kennen zullen misschien iets vermoeden, maar het zal ze niet storen, want jouw eigen stijl spreekt er nog steeds volop uit. Hoe ik dat doe? Tijdens de intake en contactmomenten gebruik ik mijn voelsprieten. Ik let op woordgebruik, jouw spreekstijl, of je beeldspraak gebruikt. Door jouw feedback wordt het steeds beter!
kan ik eerst eens proberen of dit iets voor mij is?
Ik heb geen proefaanbod, omdat het onmogelijk is om het effect op LinkedIn zo snel te zien. Omdat ik een professionele 'klik' wel belangrijk vind, plannen we eerst een kennismaking. Bovendien doe ik grondig voorwerk voor we kunnen starten, ook daarom hanteer ik een minimale samenwerkings-duur van 6 maanden.
plan jouw impactgesprek
Wil jij met jouw bedrijf iets positiefs in de wereld zetten, of juist het tij keren? Dan is dit impactgesprek iets voor jou. In een korte online kennismakingssessie bespreken we wat jou bezighoudt en de contentkansen die er liggen om nóg meer impact te maken.