
Een duurzaam contentplan
content in dienst van jouw duurzame ambities
Een authentiek en puur verhaal is de basis voor elk sterk impactbedrijf of -merk als je het mij vraagt.
Maar wat kun je vervolgens met zo'n verhaal? Hoe verweef je het in je communicatie, zodat je publiek (klanten, maar ook medewerkers) zich met je boodschap identificeren, en zich met je bedrijf verbonden voelen?
Met een contentplan behoud je voortdurend de focus op wat je wilt bereiken en bewaak je de zuiverheid van je verhaal. Ik help jou, je communicatiemedewerker(s) of je externe team van contentspecialisten hiermee graag op weg.
een contentplan helpt je...
- om te laten zien waar jij voor staat en hoe je leeft naar je waarden.
- contact leggen met je publiek; medewerkers, klanten, volgers, stakeholders.
- meer aandacht te vragen voor de thema's waar je je voor inzet.
- je duurzaamheidsmissie verder te brengen.
- de wereld te veranderen!
Een praktisch contentplan
In een contentplan maak je de creatieve doorvertaling van je visie - je kernverhaal - naar de dagelijkse praktijk. Je wilt tenslotte niet steeds in herhaling vallen, maar wel dat de content je boodschap en missie versterkt.
Naast de inhoud biedt het contentplan ook een leidraad voor ondersteunende zaken als de juiste tone-of-voice, kleurgebruik, toepassing van grafische elementen en sfeerbeelden.
In het contentplan geef ik bovendien hoog-over-advies over je huidige content en kanalen, én praktische verbetertips. Met dit plan kun jij of je communicatieteam direct aan de slag.
Contentcreatie liever uitbesteden aan De Duurzame Redactie? Kijk hier!

plan jouw impactgesprek
Let op! Dit impactgesprek is bedoeld voor missiegedreven ondernemers die een positieve afdruk op de wereld willen achterlaten. Betekent dit dat je al 100% duurzaam bezig moet zijn? Zeker niet! Het betekent wel dat jouw duurzaamheidsmissie voortkomt uit een intrinsiek, diep verlangen naar een eerlijkere, groenere wereld.
Ben jij dit? Plan dan een (online) impactgesprek met me in.