Mijn werkwijze
Zo zorg ik voor content die opvalt, raakt en onthouden wordt
Tekst is meer dan een verzameling woorden, bedoeld om informatie te zenden. Tekst bepaalt de toon, hoe mensen over je bedrijf denken en of ze je belangrijk genoeg vinden om te onthouden. Het is intonatie, woordgebruik en kwetsbaarheid waarmee je afstand creëert of juist nabijheid. Vertel eens, zit er emotie in jouw teksten, of zijn ze vooral functioneel?
Een tekst met emotie valt op, raakt de juiste snaar en past precies bij wie jij bent en waar je voor staat. Zo trek je de klanten aan die daar bij passen. Maar een goede tekst begint gek genoeg niet bij schrijven. Het begint bij de keuzes die jij maakt en de kern van jouw verhaal. Weg met de ruis, laten we aan de slag gaan!
In 3 stappen naar content met impact
					Stap 1: je verhaal
Wat wil je vertellen – en aan wie?
We brengen je missie, ambitie en doelgroep in kaart. We formuleren je verhaal en bepalen de invalshoeken die passen bij jouw bedrijf, taal en doelen. Dit is de basis voor álle communicatie: van webtekst tot jaarverslag, van LinkedIn tot brochure.
					Stap 2: een plan
Geen ad-hoc communicatie meer. We maken een plan waarin duidelijk is wat je waar en wanneer vertelt – afgestemd op jouw doelen en capaciteit. Zo bouw je stap voor stap aan zichtbaarheid, vertrouwen en verbinding met je doelgroep.
					stap 3: aan de slag
Ik vertaal jouw verhaal door in al je dagelijkse communicatie. Ik schrijf jouw impactverslagen, webteksten, social content, klantverhalen, artikelen en meer. Voor grotere projecten werk ik samen met de professionals van mijn Duurzame Redactie.
plan jouw impactgesprek
Wil jij met jouw bedrijf iets positiefs in de wereld zetten, of juist het tij keren? Dan is dit impactgesprek iets voor jou. In een korte online kennismakingssessie bespreken we wat jou bezighoudt en de contentkansen die er liggen om nóg meer impact te maken.